Ayia, Napa, Ayia fucking Napa.

"The Joel Jonsson side of life", catchy som Erik Elfsberg sa. Men jag funderar på en ny "slogan". En med lite mer stänk av humor. Till exempel: Joel Jonsson, männens svar på Blondinbella - Fast tvärtom. Fast å andra sidan är det nog Blondinbella som är kvinnornas svar på Joel Jonsson så folk skulle nog inte riktigt koppla ordentligt och skämtet tappar dignitet.

På fredag är det AYIA NAPA. Woho! Är inte riktigt förberedd. Vet knappt när flyget lyfter från Sverige. 17.45 tror jag. I alla fall här är lite saker som jag måste göra innan fredag:

1. Klippa mig. ska göras imorgon halv elva.
2. Köpa en ordentlig väska. ska nog göras imorgon efter klippningen
3.
Träna minst två gånger. Imorgon och onsdag. Samt med laget på onsdag.
4. Gå igenom mina kläder så att jag har allt tvättat och klart.
5. Jobba. Tro inte jag är ledig. Jobbar idag 13-21 samt på torsdag13-21.
6. Skaffa mig lite mer information angående resan. Vet knappt vilka jag åker med.

Jag åker i alla fall med David, Markus, Samme, Danne G, Martin, Isak.

På återseende! som de säger på sommarlovsmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0