Sommaren som var

Jaha, så var den förbi innan man visste ordet av. Den där sommaren som skulle vara lång, solig och man skulle vara helt fri. Så vad gjorde Joel denna sommar? Jo, han jobbade. Det var det enda han gjorde i stort sett. Sen åkte han och söp skallen av sig en vecka i Ayia Napa.

Misslyckad sommar? Långt ifrån. Det är nu jag har stashen. Om man säger så. Veckan i Cypern var helt galen. Åkte dit med några vänner, några bekanta och någon jag knappt kände. Det var surrealistiskt som min klasskompis och vän, Rasmus Alm, hade sagt. Åkte dit utan familjen, det vill säga smid, och utan de jag har levt hela mitt liv med, familjen.

Bilder kommer nog dyka upp på bilddagboken om ett tag.

Aja, dags att se framåt. Trean. Kändes som det var i förrgår man stegade in på SMID-området på Rekarne med falskt självsäkra steg och skulle börja ettan. Man såg upp till treorna som utstrålade rutin redan första dagen. Man såg även upp till tvåorna en aning. Fast jag minns ju som igår när man började tvåan och man var fortfarande ganska osäker och skulle visa ettorna vilka det var som bestämde. Men imorgon tar man ju studenten och då är det här älskvärda helvetet över.
 
YES!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad bra du är Joel! Skriv mer.

2008-09-20 @ 12:24:03
URL: http://blame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0