joel

Har inte uppdaterat här nu på ett tag. Ja, vad ska man säga. Skolan har börjat och man har redan fått en massa skoljobb. Men det är ju i och för sig helt ointressant.

Jag har kunnat börja träna igen! Känns verkligen asbra. Efter månader av skadan i höften som avlöstes med en riktigt ihärdig förkylning. Men det känns riktigt bra faktiskt. Hoppas jag hittar formen, som jag hade hela vårsäsongen, ganska snart. Märktes ju på träningen att jag inte kunnat fullfölja en hel träning på ett par månader men det gick ändå helt okej. Jag lovade ju Loa att den här säsongen skulle vara min bästa någonsin. Det var innan skadan bröt ut ordentligt men jag står fast vid mitt ord. Och pressen? Jag gillart!

Nu borde jag börja skriva på svenskan som ska vara inlämnad på fredag.

tjao

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hörru lille segis, jag vill se bilder från Cajpruss! Lägg in dem på bdagboken snarast! :)

2008-09-05 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0