Det går inte bra nu, det går fantastiskt bra.

Jag måste bara nämna hur bra det går för mig just nu. Även om ingen vill läsa om hur bra det går för folk. Man vill läsa om hur jävligt det går för andra så att man kan inbilla sig att ens egna liv inte är lika jobbigt.

I alla fall. Idag började jag klockan två. Jag steg upp klockan nio tog en långfrukost i morgonsolen med juice och några mackor som såg ut att kunna ge mat åt en afrikansk by i en månad. Cyklade sedan ner till ASK och genomförde träningsprogrammet vi fått av tränaren som vi ska göra nu under juli-uppehållet. Där träffade jag Emma, en av få smidare man hunnit snacka med nu på lovet och det av en ren slump. Sedan cyklar jag hemåt, duschar, käkar, vilar i hängmattan och cyklar sen till jobbet. Där går det givetvis lika bra som alltid (hehe). Efter jobbet promenerar jag till Rasmus och vi sätter oss och snackar och kollar på singing bee, fel person vann. Sedan skjutsar han hem mig och blir smått överväldigad av min make-over på mitt rum. Sedan kör han hemåt och nu sitter jag och skriver om hur skönt det är att vara mig nu.

Skönt, kommer se tillbaka på detta när jag har 10 träningar i veckan, massa plugg och det är regn och rusk ute. En dag då jag hann med mycket men också kunde ägna mig åt mig själv några timmar.

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0