träning

Tänk vad träning kan vara underbart. Att utsätta sig för någonting fysiskt påfrestande under en längre tid och efteråt känna endorfinerna sprudla genom kroppen samtidigt som man kollar sig i spegeln. Man har aldrig varit snyggare.

Jag tränade idag som ni kanske förstår, första gången på en vecka på grund av det där jävla jobbet. Det kändes litegrann men inte så farligt det är ju inte sådan himla lång tid. Jag kan faktiskt få dåligt samvete för mig själv om jag inte tränar minst varannan dag. Då känner jag mig genast mycket pluffsigare och måste ut och springa en mil alternativt spendera 90 minuter på gymmet. Detta är nog symptom på en träningsnarkoman skulle jag tro, men så långt gången är jag inte. Inte än. Jag äter skräpmat och super då och då. Det kan man unna sig själv. Jo, man tackar!

Råd of the day: träna


förresten: bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0