Det var fest

Det här är rätt så sjukt faktiskt. Jag börjar faktiskt förstå varför morsan inte vill ha trådlöst internet. Jag ligger just nu ute i trädgården med bärbara och surfar på internet. Hur jag kan det? Har ett antal grannar med trådlöst internet. Så min dator har lyckats fånga deras internet. Omoraliskt? Javisst! Smart? Så in i helvete.

Nåväl. Hade tänkt berätta om min onsdag nusåhär en tidig fredagkväll innan jag drar vidare. Jobbade som vanligt på dagen. Men det var på kvällen det hände. Jag hade egentligen inget att dricka men skrapade ihop sju öl. Drack dessa hyfsat snabbt och Bobbo hade med sig massa mjöd direkt från regalskeppet Viking Line. Jo, det var faktiskt mjöd. Fast jag blev lite besviken faktiskt. Okej, det var 15 procentigt. Jag trodde det skulle vara som öl fast mycket beskare samt starkare. Sanningen var en annan. Det smakade förhelvete som fläderblomsaft. Om Vikingarna tyckte de var grymma som kunde hinka i sig mjöd så skulle fan Lille Skutt kunna kalla sig viking. Aja, full blev jag. Och det ordentligt. Vinglade runt, raggade på tjejer med blandade resultat, dansade som fan och befann mig ständigt i euforin. Märktes att man inte dricker så ofta och det är ju bra egentligen. I alla fall angående dansandet så var jag grymmare än vanligt denna gång. Det kändes i alla fall som det. Speciellt när Emil Lindblom var tvungen att kliva åt sidan på grund av mina helt överlägsna moves. Sedan vinglade man iväg till första bästa dubbelsäng och däcka utan att spy. Helt wonderful.

Vem behöver trådlöst bredband när alla andra har?

Hare gött, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0