Göra-saker-dag.

Idag har jag tagit tag i mig själv! Fortsatte på storstädningen av mitt rum som jag påbörjade igår, möblerade om och drog sladdar så jag fick internet till min nyinhandlade laptop! De två senare fick jag hjälp av min mor. Hon är duktig på sådant faktiskt. Men hon är fortfarande väldigt mot trådlöst så jag får nöja mig med sladdar tills vidare.

Man skulle kunna säga att jag mer eller mindre sanerat denna ungkarlslya. Så nu är den nog mer tilltalande för det otränade ögat. Med det menar jag att man inte kan se förbi högarna av kläder eller de åtskilliga dammsamlingarna man har under sängen/soffan/skrivbordet. Men nu är de borta! Samt har jag avlägsnat en ryamatta där smuts kunde leta sig ner i botten så det var omöjligt att dammsuga bort. Kommer bli kallt på vintern men det blir ett senare problem. Sedan har jag hängt upp en tavla som jag tycker är skitsnygg!! Fast vad vet jag. Killar har ju ingen känsla för inredning. Men tavlan hänger kvar! Se bild




Sedan har jag till och med hunnit träna och få lite sol på min likbleka hud. En bra dag för framåt  kille som jag. Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0