04:45

04:45, är det ens en tid? Finns den på riktigt? Eller är det bara en tid som existerar när man vinglar hemåt full som fan?

Det är sådana livsbejakande frågor jag hade innan imorse. Då mobilen skrålade "Rule Britania" just klockan 04:45.  Hade inte fattat att jag slutat drömma förrän jag drog passerkortet till jobbet en timma senare. Jag slussades in i en ångestväckande atmosfär och det var dags att agera vuxen klockan 06:01 en sommarlovsmorgon. Varför utsätter man sig, egentligen?

Sovmorgon imorgon. Då är det inte dags för de brittiska fotbollsfansen att klämma i förrän 05:45. En någorlunda human tid. Skönt

Kommentarer
Postat av: Arbetslös......

04:45 är ungefär kvarten innan man går o lägger sig på sommarlovet =) ?

2008-06-30 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0