the most amazing blog, Everrrr!

Jaha, då har man skaffat sig en ny blogg som man kan vara precis lika inaktiv med som den förra. Fett bra. Anledningen till att jag skaffade en ny var att jag fick ett meddelande om att mitt förra konto hade ställts i kö. Inte konstigt att Sverige är berömda för sitt kösystem. Sen när sätter man ett användarkonto i kö? För att de inte har något bättre för sig?

Aja, jag kan berätta för alla regelbundna läsare (dvs noll) att jag ska försöka vara lite mer aktiv i denna blogg. Det vill säga försöka få in ett inlägg var sjätte månad eller så och skriva hur läget är.

Jag jobbar nog mest i världen just nu. Jobbat 10 dagar i rad för att dfet är bråttom. Och så hinner man inte träna typ. Har seriöst funderat på att säga upp mig av den anledningen men det finns egentligen. Blir nog ganska glad när lönebeskedet kommer iaf! :)

Måste lyssnas på: Markus Krunegård - Maria & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0