lång tid inget seende

Det  var ett tag sedan man uppdaterade här nu. Men jag har inte alltid tid att lägga på något så oviktigt som en blogg. Att lägga ner den är i alla fall helt uteslutet. Bryr mig inte om hur många som läser den. Nej, det är inte bitterhet av att det är väldigt få som gör det. :)

Kampsång under hajken:

Mamma, pappa, ser ni ej?
Vad SMID-programmet gjort med mig?
SMID har gjort mig till atlet
SMID har lärt mig allt jag vet
När jag mot student skall gå
Ska det på min mössa stå:
"Bara så att alla vet,
här kommer en SMID-atlet"
SMID-progremmet på rekarne
Inget för de vekare.

Kommentarer
Postat av: Magnus Bergman

tja joel... vet du hur hela går?? det vore grymt kul att veta....;)

2008-10-27 @ 01:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0