Kristian Anttila

Fredagskvällen spenderades i nyktert tillstånd kollandes på Kristian Anttillas uppträdande på RAW. Riktigt bra artist men det första som jag tänkte angående denna artist var "jag trodde han skulle vara snyggare". Det tror jag mest bara för att nutida artister har utseendet. Det går inte att slå igenom utan utseendet. Nu menar jag inte att Kristian Anttilla har slagit igenom riktigt ordentligt än, han spelade ju trots allt på RAW i Eskilstuna. Men han spelade på Peace & Love förra året vilket måste vara ett kvitto på att han är en välkänd artist som är påväg mot sitt riktigt stora genombrott.

Varför skriver jag så mycket om Kristian Anttila?

Emellertid var sällskapet mycket bra. Rasmus, Rasmus (ja, öisarna. Se tidigare inlägg),  Loa och Gärd. Alla höll sig nyktra och tog in atmosfären inne på stans mest åsidosatta krog. Den främsta anledningen som jag och Loa höll oss nyktra var att vi ska spela steg 1 i Junior-SM imorgon. Bides främsta anledning var att han inte riktigt var säker på om han var frisk från sin körtelfeber. Gärds anledning, som också är den bästa(?), var att han körde. Vi ville se ett schysst uppträdande från en underskattad artist helt enkelt. Alm ville väl helt enkelt inte bli helt wasted medan vi andra var nyktra som fyra huvudkuddar.

Ja, det var det.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0