skägge

Skägget börjar ta sig en aning nu. Jo, vi är ett antal killar på smid som har pakt att inte raka sig före hajken. Det är två veckor kvar nu och det har hållit på i två veckor. Leder gör nog Loa, bide eller dansken. Klar ledning där, sen sitter nog jag på en blygsam fjärdeplats. Måns, sebbe och några till ska vi inte ens snacka om.  De tre övriga kommer se gräsliga ut om två veckor. Fast frågan är vad som är gräsligast? Mycket, jämnt och något pedofilaktigt skägg eller mysmusche och fjun på hakan? Känns skönt att jag har ingetdera, än :)

Känns som en stor börda har lyfts ifrån mig nu. Jag har lämnat in Fair play-arbetet, skrivit en avhandling om joddling och har snart läst ut engelskaboken.

Ändå är det en inlämning och en muntlig redovisning kvar den här veckan. Varför är jag nöjd?

/ CJ

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh bror min, jag vill se bild på skägget! Kul att det går så bra för dig i skolan, I'm proud of you!

2008-09-15 @ 23:06:36
Postat av: Anonym

fan vad du ljuger joel......aldrig att du ligger före mig!!! // Skägge

2008-09-18 @ 07:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0